zaterdag 5 maart 2011

Stippling brush & Groene Concealer

Wij hebben allebij een bestelling gedaan bij bybeautygloss , dat is de website van Mascha.
 Er was op haar webshop een speciale valentijns actie. Een stippling  Brush en Groene concealer voor 15 euro.
Normaal is de Stippling Brush 9.99,  en de Groene Concelaer 8.99. Fleur en ik hebben allebij de sippling brush met de groene concealer gekocht.
Maar fleur had ook nog een 88 pallete besteld. Lees daarvoor haar artikel erover.


De stippling Brush  heeft een plat afgesneden bovenkant, waardoor je een mooi natuurlijk laagje foundation kan aanbrengen. Veder is het handvat vrij dik zodat je hem goed kan beet houden. En de kleur is natuurlijk geweldig.

Met de Stiplling Brush kan je verschillende producten aanbrengen op je gezicht. Bijvoorbeeld  foundation, vloeibare hightlighter en cream blush

Je doet een beetje van het product op je hand en je doop als het ware je brush erin. En dan maak je ronddraaiende bewegingingen op je gezicht.
Hij brengt dan een dun natuurlijk laagje op je gezicht, en als je foundation aanbrengt met een foundation brush word het veel dikker.

Deze kwast kan je uiteraard wassen met een beetje baby shampoo.


Dan de groene concealer, ik heb deze besteld omdat ik veel roodheden in mijn gezicht heb. Ik gebruikte hier altijd het Catrice 'allround concealer palletje' voor. Maar dat groene vakje daarvan is zo klein, en was dus al snel op.
Ik vond het dus super handig een groot doosje met groene concealer. Op het doosje staat
'Perfect Abdeckung Palette/Sheer Concelaer Pallete', Proffesional make-up.

Met een draai dop krijg je het potje open, als al 1 keer je vinger erover heen haalt zit er al heel vele op je vinger. Het is dus heerlijk creamy.

Je kan de groene concealer gebruiken voor kleine rode vlekjes of puistjes. Maar je kan ook een dun laagje aanrbengen onder je foundation.
Ik zelf gebruik het onder mijn foundation. Wat ik wel een nadeel van dit product is dat als je beetje op je vinger of brush doet en het dan probeert uit te vervagen op je gezicht gaat dit heel lastig.
Je blijft een groenige gloed zien. Daarom is het belangrijk dat je foundation en poeder erover heen aan brengt.

Hieronder zie je hem als ik hem de de huis doe, hij is dus heel creamy en zo heb ik hem links aangebracht. En aan de rechterkant heb ik hem in me huid geblend. Zoals je ziet blijf je een groenige waas zien.


Ik heb deze 2 producten nu al paar weken getest en ze bevallen heel goed, zoal de stippling brush en de concealer zijn geweldig. Zeker een aanrader!

xox Sanne

p's Wij zouden het heel leuk vinden als jullie een reactie achterlieten =)

3 opmerkingen:

Maaike zei

Ah super leuk! =)
Jullie schrijven echt super duidelijk! En leuk om te lezen!
ps; Ik ben dat meisje die Sanne net op hyves prive berichtjes stuurde.;))

Lisa :) zei

Super leuk artikeltje!
Die concealer lijkt echt handig!
x

Tessa zei

Leuke producten, was er wel benieuwd naar :) bedankt voor je berichtje trouwens, leuk dat je door iets op te zoeken op mijn blog bent terecht gekomen xx