woensdag 2 maart 2011

Nivea Visage Reinigingsdoekjs GEWONNEN !!



Yeeeaah, ik heb eind Februari meegedaan met een Winactie. Deze winactie was op de super leuke website van Willemijn, Livelifegorgeous.
Wat je kon winnen was 2 setjes van de nieuwe Nivea Visage Reiningingsdoekjes. Ik was er heel erg benieuwd naar. Of het net zo goed werkte als gewoone make-up reinigende melk.
Je hoefde alleen te mailen naar hun e-mail adres en je adres erbij zetten.

En toen had ik ineens een mailtje terug met, 'Gefeliciteerd je bent één van de winnaars'.
Ik weet niet precies hoelang het duurde maar ik had het heel snel in huis. Ik kreeg het in een grote envelop
met aan de binnezijde bubbeltjesplastic. De 2 pakjes Reinigingsdoekjs zaten er natuurlijk in, en er zat ook een briefje bij van Nivea.



In één pakje Nivea Visage Reinigingsdoekjes zitten 25 doekjes. De doekjes reinigen mild en verfrissend, en verwijderen ook waterporrf make-up. Je kan ermee je huid ogen en de hals schoonmaken. beloofd Nivea. Veder zijn de doekjes, Alcoholvrij, Olievrij, Parfumvrij en Kleurstofvrij. Wat ik echt geweldig vind met mijn gevoelige huid.
De doekjes zijn te koop bij de verkoop punten waar ze ook Nivea verkopen, bijvoorbeld kruitvat en etos. Ze kosten volgensmij per pakje 5.10.

Ik heb deze doekjes nu 2 x getest en ze bevielen me heel goed, ze prikte of irriteerde totaal niet ( en dat heb ik snel met make-up reinigings producten). Veder kan je met 1 doekje goed al je make-up van je gezicht verwijderen. Het voelt  niet vettig aan. En de doekjes zijn veder heel zacht.

Ik ga ze dus met veel plezier elke avond gebruiken. Heel erg bedankt Willemijn ik ben er heel erg blij mee =).

2 opmerkingen:

Asmae zei

Gefeliciteeerd!<3

Maaike zei

Gefeliciteeeerd! (L)