maandag 28 februari 2011

mijn 88 palette



ik heb een tijdje geleden mijn eerste echte palette gekocht op internet. Ik deed een bestelling bij bybeautygloss.nl en kocht het 88 palette met allerlei kleurtjes. ik had nog wel meer  besteld maar dat zien jullie in een ander artikel van sanne en mij.


Het duurde iets langer dan verwacht. nadat ik mijn bestelling had geplaatst duurde het iets minder dan 2 weken voordat ik mijn bestelling binnen had. Ik vond wel dat het goed verpakt was en om het 88 palette zat een doosje en bubbeltjes folie. Maar jammer genoeg was er 1 kleurtje kapot gegaan.


Het 88 palette is een palette met 88 goede kwaliteit kleurtjes. de pigmentatie is goed. dit betekend dat er veel kleur af komt.  Ik heb de versie: mat&shimmer. Dit betekend dat er matte kleurtjes inzitten en kleurtjes met glitter en glans.
Ik had liever de versie met alleen shimmer gehad omdat ik dat mooier vind maar mat is ook erg mooi.
mijn mening: een goed pallette! leuk om verschillende ooglooks mee te maken. En voor als je weinig oogschaduw hebt. om hier mee te beginnen.

hieronder heb ik wat swatches voor jullie ;)



(de swatches komen niet zo goed over omdat het op een blaadje is maar op je huid zijn de kleuren beter te zien)
xox fleur !

2 opmerkingen:

Yanou zei

Mooi! Ik wil er zelf ook nog een bestellen maar er komt nooit iets van! Veel succes met je blog! Ik heb sinds oktober ook een site! Klik maar is op mij naam.(A)

Fleur & Sanne zei

deze is op verschillende webshops tekoop ik heb hem bij bybeautygloss.nl voor 18.99