zondag 6 maart 2011

De Catrice Mineral Soft Powder rouge


.  Zijn de mooie bluches zijn Catrice. Ze waren nu met 50 % korting te koop. Ik heb er toen nog 2 van deze gekocht.  Zelf had ik de 110 Coral Sand al.
Helaas gaan deze blushes uit het assortiment. Maar nu zijn ze misschien nog wel bij jou in de buurt te halen voor maar 1.50.


Zoals je al ziet heb ik drie van deze blushes. Ik heb 110 Coral Sand, 120 Wild roze en 130 Light Burgundy.
Het zijn hele mooie en fijne blushes. In elk doosje zit 5 gram. Dus je kan er best lang mee doen denk ik.
Ze zijn heel goed gepigmenteerd. Je kan ze mooi op je huid aanbrengen. Ze zijn ook niet te fel.
110 Coral Sand is de lichtste kleur die ik  heb. Het is een hele mooi blush. En voorval voor de winter nu.
Dan ik heb redelijk witte huid en dat staat deze er mooi. En hij is makkelijk aan te brengen op de huid,

Op de achterkant staat natuurlijk de kleur naam.  Maar ook nog veder wat informatie. Ook dat hij 24 maanden houdbaar is volgens Catrice. En dat er 5 G in zit.

En dan de tweede kleur die ik heb is een tint donkerder. 120 Wild Rose. Het is een mooie zacht roze kleur.
Ook hier is de pigmintatie heel goed. En hij staat  altijd wel mooi. Hij is weer heel fijn om aan te brengen
Ook op deze achterkant staat natuurlijk de kleur naam. Maar ook nog veder wat informatie.
Ook dat hij 24 maanden houdbaar is volgens Catrice. En dat er 5 G in zit.


      En dan de derde en voor mij laaste kleur Blush van deze Minreal soft powder rouge.
      Het is de 130 Light Burgundy.
     Je zou denken dat het een hele donkere kleur is. Maar dat valt echt heel erg mee. 
     De pigmentatie is niet heel erg, maar daardoor is hij goed te gebruiken.
      En juist helemaal niet zo donker. Een bruin rozige kleur.



En natuurlijk ook op deze achterkant staat de kleur. Maar ook nog veder wat informatie.
Ook staat er dat deze 24 maanden houdbaar is volgens Catrice. En dat er 5 G in zit.


Ik vind het hele mooie fijne blushes. Ze zijn heel mooi op je huid. En ik denk ook de meeste huidtypes wel.
Als je er nog een wilt moet je dus snel zijn, want binnekort gaan ze uit het assortiment, maar misschien
zijn ze bij jou buurt nu nog wel te halen voor maar 1.50.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke blushes!
En ook nog goedkoop ook.
Bij ons is er nog niks in de korting van Catrice.

Lisa :) zei

Ik heb ze ook, ik vind ze echt fijn :)