zondag 22 mei 2011

Nailárt met o.a. Catrice Tip painter 'Wizard Gold'

Ik had met de Limited edition lijn van Catrice de Tip Painter gekocht. En ik wilde er graag een mooie nail-art mee maken. Zoals jullie misschien nog wel weten van mijn zebra nail-art had ik toen een Essence zwart tip painter. Ook bij deze Nail-Art heb ik de essence tip painter gebruikt.

Links zie je de tip painter van Essence. Hij was van een Limited edition lijn 'I Love Berlin'.
01 Berlin Story          Deze Limited edition lijn is niet meer te koop!
Dit kwastje is lang en dun, en het is best moeilijk hiermee te werken!

Recht zie je de tip painter van Catrice. Deze was van een Limited edition lijn 'Enter Wonderland'.
Wizard Gold.            Deze Limited edition lijn kan je misschien nog in de winkel vinden! 
Dit kwastje een dun maar heel stuk korter, daarom makkelijker een trap lijntje te trekken!


Ik heb eerst met de Gouden Tip Painter een schuin lijntje gemaakt op me nagel. Daarna aan de boven en onderkant van dat goude lijntje een strak 'dun'zwart lijntje getrokken. En dan als alats bovenaan nog een dun randje goud. Zo makkelijk is het! Je moet wel een vaste hand hebben, want anders muslukt het snel.

Vinden jullie Tip Painter fijn? En hebben jullie zelf een Tip Painter?

Geen opmerkingen: