dinsdag 26 april 2011

modetrends 1# Jumpsuits


De jumpsuit is een kleding dat al een paar seizoenen in is. Veel grote sterren lopen er mee, en steeds meer mensen kopen er één. Een jumpsuit is eigelijk een soort jurk(pak) met aan de onderkant broekspijpen. Dit kunnen korte pijpen zijn maar ook lange en driekwart pijpen. Je hoeft een jumpsuit niet alleen met lekker weer te dragen je kan het in de winter/herfst ook goed combineren met bijvoorbeeld een stoer leren jack en een paar hakken of enkellaarsjes.
je hebt veel verschillen soorten jumpsuits met verschillende vormen en patronen. zoals bijvoorbeeld die van rihanna, hier heeft ze een hele vrolijke print op haar jumpsuit

















ik heb sinds kort ook een jumpsuit. Mijn jumpsuit is donkerblauw en is strapless aan de bovenkant en is getailleerd bij mijn middel. De onderkant ziet er uit als een harembroek en hij komt net voorbij mijn knieën.
ik kon van mijn jumpsuit geen goede foto maken, dus heb ik een plaatje op internet opgezocht die er (een beetje) op lijkt.

het is eigelijk een combinatie van deze 2 kledingstukken, de onderkant van mijn jumpsuit ziet er uit als het rechter plaatje en het geheel ziet er uit als linker plaatje. (natuurlijk wel in het donkerblauw)


Wat vinden jullie van een jumpsuit? hebben jullie er zelf een jumpsuit? of willen jullie er één?  laat een comment achter!


Geen opmerkingen: