woensdag 27 april 2011

Catrice Gel Eye liner

In mijn mini haul konden jullie al zien dat ik deze geleyeliner Had gekocht! Hij zat bij eht nieuwe assortiment van Catrice. Dit is de kleur 010 Black Jack with Jack Black. Het is een mooi potje met hoeveelheid van 4.0 gram.

Zo ziet hij er uit, het zit in een plastic potje wat eruit ziet als glas. Ik vind het er erg luxe uitzien.
De gel eyeliner is heel vloeibaar dus je moet goed uitkijken.
Zelf vind ik een gel eyeliner heel fijn werken, maar zou het niet aanraden als je niet vaak eyeliner gebruikt.
Dan zou ik eerder ebginnen emt een eyeliner stift, of potlod. Dan later kan je altijd gel eyeliner proberen


De Gel eyeliner's van Catrice zijn in 2 kleuren te koop, een zwarte en een bruine. Gel eyeliner breng je aan met een eye liner brush. Deze verkoopt Catrice ook.
Zoals je ziet heeft het kwastje 2 kanten. Links die je dun puntig kwastje, daarmee kan je goed precies werken. En aan de rechtse kant zie je langwerpig schuin afgesneden kwastje. Dit vind ik zelf fijn werken, je trekt er makkelijker een rechte lijn mee en het gaat sneller!


Hier zie je dat ik de gell eye liner op heb. Alleen op mijn bovenste ooglid. 

Hij kost 3.99 en is te koop bij kruitvat.