donderdag 28 april 2011

25 vragen tag : Fleur

1.    Hoe heet je.Fleur
2. Wat je is passiemake-up en beauty!
3.  Wat is de laatste film die je gezien hebt?Gooische vrouwen, met me zus en moeder
4. Wat eet je het liefst?taart (:
5. Wat vind je niet lekker?spruitjes
6. Wat is je favoriete CD op het moment?Rihanna's nieuwe cd, 'LOUD'
7. Wat draag je het liefst?leuke shirtjes en sieraden
8. Waar ga je het liefst naar toe met vakantie?Naar warme landen
9. Waar ben je geboren?Ziekenhuis in Spijkenisse
10. Ben je een dag- of nachtpersoon?Dag persoon
11.  Pedicure of Manicure?Manicure, want vind het leuk om me nagels te laten doen
12. Wat wilde je worden toen je klein was?toen wist ik het zeker nog niet, ik wilde wel even kraamverzorgster worden.
13. Piercing of oorbellen?Oorbellen, want die draag ik veel
14. Favoriete dag van de week?Zaterdag/zondag omdat het dan weekend is (:
15. Favoriete bloem?
ik denk dan toch wel de roos.
16. Favoriete ijssmaak?
Caramel. 
      17.Laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
      met mijn vaders verjaardag.

       18. Wat is je favoriete kleur?
       Roze

       19. Hoeveel tattoos heb je?
       geen één!

       20. Heb je huisdieren
       Ja een hondje, En hij heet Sammy.

      21. Welke landen ben je wel is geweest?
      Mallorca ( Spanje), Frankrijk, Belgie, Duitsland, Griekeland en Tsjechie

      22. Wanneer ben je jarig?
      19 juni

      23. Welk niveau of opleiding doe je?
      Ik zit nu in 3e jaar VMBO GT

       24. Bijt je nagels?
      Nee . ik probeer ze te laten groeien
  
      25. Wat is je favoriete Parfum.
      Rihanna Reb'l Fleur.
      die vind ik heel lekker ruiken en vind het leuk dat hij Fleur heet.