donderdag 28 april 2011

E.L.F bestelling: Shimmering Facial Whip

 E.L.F bestelling: Shimmering Facial Whip
Deze foto is gemaakt op mijn bed tegen mijn hondje aan. Daarom die vacht eromheen!
Zoals jullie misschien wel weten hebben wij een bestelling gedaan bij E.L.F. Ik heb nu weer revieuw van een product wat ik daar had besteld. Namelijk de Shimmering Facial Whip Highlighters. Het is een Highlighter voor meedere plekken vna je gezicht. Je kan hem namelijk gebruiken voor op je junkbeenderen, op je neusbrug en op je wenkbrouw bot onder je wenkbrouwen.



Het is maar een klein tubentje, maar je hebt ook maar heeel weinig nodig. Klein mini bolletje op je vinger is al genoeg voor je jukbeenderen en evt. je wenkbrouw bod. Dit is de kleur: #01014 Lilac Petal. Ik vind het een mooie licht bruine kleur met natuurlijk een mooie highlight erin.


Hier zie je de swatches, rechts zie je dikke streep, en links als ik het een beetje heb vervaagt. Natuurlijk is dat glitterige effect niet zo erg op je gezicht. Zolang je het maar mooi in je huid blend!

Deze E.L.F Shimmering Facial Whip Highlighter kost 1 euro en kan je hier kopen.

Geen opmerkingen: