vrijdag 29 april 2011

Haul: 50 % korting op Alle make-up bij Kruidvat

Deze actie geldt van donderdag 28 april tot en met zondag 1 mei.

Weer zo'n geweldige actie van het kruidvat. 50 % korting op alle make-up. Beter kan toch eigenlijk niet. Toen ik het hoorde ben ik gelijk uit school naar kruidvat gedaan donderdag.
Het was bij ons heel druk met mensen die allemaal leuke dingetjes wilde. Ondanks dat heb ik nog wat mooie dingetjes gekocht. Het valt mee, heb niet heel veel gekocht.


Dit zijn de dingen die ik heb gekocht. Donderdag 28 april heb ik dit hierboven gekocht behalve de Gosh lip jam. En vandaag 29 april ben ik nog even terug gegaan en heb ik de Gosh lip jam gehaald!


Catrice Gel eye liner Brush.
Catrice nagellak '420 Dirty Berry'
Catrice nagellak '430 Purplelized'
Catrice nagellak '530 Up In The Air'
Essence nagellak '32 Gold Rush'
Max Factor 'False Lash Effect Mascara'.
Gosh On Stage Lip Jam '105'


Dit zijn mijn dingen die ik heb gekocht met deze geweldige actie. Misschien ga ik van de week nog even kijken. Maar dat weet ik niet! Als jullie nog iets willen halen zou ik er snel bij zijn. Het gaat hard.

Geen opmerkingen: