zaterdag 23 april 2011

25 vragen tag: Sanne

Omdat jullie nog niet zoveel over ons weten hebben we hier een vragenlijst opgezocht, en zelf wat vragen bedacht. We gaan deze alle twee eerlijk invullen zodat jullie meer over ons te weten zullen komen.
Deze vragenlijst heb ik Sanne ingevuld. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Hoe heet je.
Sanne

2. Wat je is passie
beauty, beauty en nog is beauty

3.  Wat is de laatste film die je gezien hebt?
Gooische vrouwen, met me zus en moeder

4. Wat eet je het liefst?
Ijsjes

5. Wat vind je niet lekker?
Drop

6. Wat is je favoriete CD op het moment?
Rihanna's nieuwe cd, 'LOUD'


7. Wat draag je het liefst?
Jurkjes met een legging

8. Waar ga je het liefst naar toe met vakantie?
Naar warme landen!

9. Waar ben je geboren?
Ziekenhuis in Spijkenisse

10. Ben je een dag- of nachtpersoon?
Dag persoon

11.  Pedicure of Manicure?
Zeker Manicure, ik heb best wel een hekel aan voeten.

12. Wat wilde je worden toen je klein was?
Visagist, ik riep altijd dat ik opmaakster wilde worden
en me moeder zei toen dat dat Visagiste heten.

13. Piercing of oorbellen?
Oorbellen, heb niks veder van piercings ofzo.

14. Favoriete dag van de week?
Vrijdag zaterdag en zondag.
Dan is het lekker weekend!


15. Favoriete bloem?
Orchidee
Orchidee
















16. Favoriete ijssmaak?
Straciatella

17. Laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
Met me beste vriendin.
18. Wat is je favoriete kleur?
Roze, en zilver grijs.
19. Hoeveel tattoos heb je?
Null.

20. Heb je huisdieren
Ja een hondje, En hij heet Sammy.

21. Welke landen ben je wel is geweest?
Mallorca ( Spanje), Frankrijk, Belgie, Duitsland, Griekeland en Tsjechie

22. Wanneer ben je jarig?
19 juni

23. Welk niveau of opleiding doe je?
Ik zit nu in 3e jaar VMBO GT

24. Bijt je nagels?
Nee, heb best redelijk lange nagels.

25. Wat is je favoriete Parfum.
Rihanna Reb'l Fleur.
(Ik heb hem niet maar wil hem wel heel graag!)


Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Binnekort zal fleur ook deze vragenlijst eerlijk invullen en online zetten. Dus hou dan ook de site in de gaten!

Geen opmerkingen: