vrijdag 15 april 2011

E.L.F bestelling: Golden Bronzer

 E.L.F bestelling: Golden Brozer


Eindelijk het eerste artikel van onze bestelling bij E.L.F. We hebben allebie een veel besteld, en we zullen het met aantal artikelen aan jullie laten zien! Voor dit eerste artikel heb ik meteen een product gekozen waar ik meest naar benieuwd was! De golden Bronzer van E.L.F.  Deze is niet van de bekende 1 euro lijn, maar van de Studio Lijn. Dat is een collectie van E.L.F die ze er later bij hebben gemaakt. Van die collectie kost alles 3.50. Dus ook deze beauty kost 3.50 ( nog helemaal niet veel geld voor wat je krijgt)!


Zo ziet het doosje eruit. Nouja, doosje het is echt een groote verpakking voor een bronzer! Ik vind hem veder ook heel mooi en luxe uitzien.


Zo ziet hij er dus uit, je kan de 4 kleuren apart dragen maar je kan natuurlijk ook met een grote kwast erin rondraaien zodat je alles hebt. En als je dan wat lichtere huid heb neem je wat meer van de lichten kleuren. En als je een wat donkerdere huid heb doe je meer van de donkere kleuren!
Er zit een hele mooie glans in deze bronzer, niet grove glitters ofzo maar de perfecte glans.

Deze bronzers zijn vekrijgbaar in de kleuren:
- Cool Bronzer   
- Warm Bronzer
- Golden Bronzer


Hier kun je de kleuren beter zien, in het echt zijn ze iets lichter en matter. Die beschadiging rechtsboven deet ik perongeluk met me nagel tijdens dat ik de foto's aan het maken was!

Ik heb hem nog niet getest maar het zeker doen, als jullie dan meer over willen weten laat het achter bij de comments!

Klik hier als je de Bronzer van E.L.F wilt kopen of bekijken. Hij kost 3.50.
 

Geen opmerkingen: