zondag 10 april 2011

Mini Haul: Catrice en Essence


Mini Haul met Catrice en Essence.


Zoals jullie al weten is het vasta assortiment van Catrice en Essence vernieuwd, er zijn nog heel veel oude producten maar ook nu een hoop nieuwe dingen! Zoals nieuwe nagellakjes, oogschaduw's mascara's foundation en zoals je hier boven ziet heeft Catrice nu ook Gell eyeliner. Iets waar heel veel beautybloggers heel blij mee zullen zijn.! Ik heb 2 dingen van Catrice gekocht en 1 ding van Essence.
Ik ga heel snel weer naa rkruidvat dus denk dat ik dan nog wel meer kop!


De geliefde gel eyeliner van Catrice. Ik heb hem natuurlijk ook gekocht. ik vind de verpakking er super mooi uitzien. heel modern en luxe uitstraling! Het lijkt een glaze potje met zwarte dop, maar het is gewoon plastic.
Ik heb de kleur 010 Black Jack with Jack Black. Alleen al weer een super leuke naam van Catrice zelf! I

Als je de dop er af haalt ziet hij er zo uit. In het echt heeft hij meer glans. Echt glans niet een shimmer of een glitter. Er zit 4.0 Gram in. En dat is wel goed een een gell eyeliner. Ik heb hem zelf nog niet getest, maar hij lijkt me echt heel goed!

Hij kost: 3.99 en is de koop bij kruidvat!




Dit is ook een nieuw lakje uit het vaste assortiment. Het is een super mooi zacht roze kleurtje. met hele mooie kleine zilvere glittertjes erin. Je ziet ze neit heel goed, maar met het licht erop zie je het wel!
Ik was al heel lang op zoek naar zo'n kleurtje en nu heb ik hem ben er echt heel blij mee.


Toen ik thuis kwam had ik hem gelijk opgedaan! Oke ik heb het niet zo mooi gellakt en  niet heel goed laten drogen daarom die beschadigingen. Maar hij lakt fijn en dekt redelijk. Maar na 2 laagjes is hij perfect!
Ook dit lakje heeft een geweldig leuke naam: 480 Miss Piggy Reloaded


En van de nieuwe dingen van assortiment van Essence kocht ik een Stay with me longlasting lipgloss. In een fel roze kleur. Hij heet 04 trendsetter.

Zoals jullie kunnen zien heeft hij een apart aplicatortje. Geen standaard vorm van spons aplicator maar een beetje ovaal vormpje. Het breng heel erg fijn de lipgloss aan vind ik zelf. Het is wel even wennen in het begin!



I love it!, zo geweldig dekking voor lipgloss. En meestal is het niet niet goed van Essence maar nu! Ik vind het heel mooi, je hebt nog 5 anderen

Ik heb voor deze 3 dingen 5.51 euro  betaald. Ik kreeg door de stapelkorting namelijk 2.96 euro korting!

Geen opmerkingen: