maandag 16 mei 2011

I WANT THAT !!!!


Dit is 1 setje van de OPI Serena Glam Slam Limited edition. Ik vind deze echt geweldig! ik wil al heel lang een Crackling topcoat. En deze is zo geweldig en zeker in combinatie met de basis kleur! Hij kost 19.95,'.
En dat is goedkoper dan als je per stuk koop dan zijn de lakjes 14.95 per stuk!

Hier zie je hoe je dit setje kan gebruiken. Links in het de topcoat er dik op gedaan en dan steeds dunner en op de laatste dit geen topcoat! ik vind zo geweldig mooi!

Dit is het 2e setje van de OPI Serena Glam Slam Limited Edition! Persoonlijk hou ik niet van rode nagellak daarom vind ik deze ook minder leuk dan de andere!

Hier zie je dat links geen topcoat overheen zit en en dan steeds meer topcoat! Ik vind deze ook zeker mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de eerste met goud en wit!

Maar ik heb laatst ook een de winkel een super mooie OPI crack toapcoat gezien. Hij was soort van zwart grijs met hele mooie shimmer en zilvere glans! hij was zo ontzenned mooi dus die staat ook op mijn wish list! ik kon daarvan geen foto vinden. Sorry!

Geen opmerkingen: