dinsdag 3 mei 2011

TAAART !


Ik denk dat  iedereen wel van taart  houd en ik natuurlijk ook! Maar je eet het meestal alleen als er iets te vieren is. Toen ik beetje op internet aan het kijken was vond ik allemaal leuke make-up taarten. Wat is er leuker als je van beauty houd om een make-up taart op je verjaardag te krijgen !

1. Een vorm van een roze hoed met make-up erop!













2. Het getal 18 met make-up erop, Hoe leuk !!
3. Een make-up tasje met MAC make-up erin!
En ja het is een taart!.











4. Een make-up taart voor een meisje die 21 werd.

Welke taart vind jij er het mooist uit zien ? en zou jij zo'n taart op je verjaardag willen?


1 opmerking:

Anoniem zei

Aaaaah wat een super taarten. Ik ben sws van plan binnenkort een mooie taart te maken met marsepijn (mn eerste keer!) Ik heb er zin in :)