vrijdag 8 april 2011

Essence Limited edition 'Meet_Me@Holografics.com'

Essence brengt in mei en juni niet alleen Limited edition collectie 'you Rock' maar ook, 'Meet_Me@Holografics.com'. Deze collectie bestaad uit make-up en nagellak in pastellerige roze, paarse en blauwe tinten met heel veel glitter en shimmer.

Hier zie je weer een aantal dingen die in deze collectie zullen zitten:



Cream-to-powder eyeshadow.€  2.29
(de structuur is cremig poeder. Om mooi smokey effect te kunnen krrijgen)
C01 - Gagalectric
Cream-to-powder eyeshadow.€  2.29
(de structuur is cremig poeder. Om een mooi Smokey effect te krijgen)
C02 - Lil@c

Cream-to-powder eyeshadow.€  2.29
(de structuur is cremig poeder. Om een mooi Smokey effect te krijgen)
C03 - Prism@tic White
Liquid Eyeliners. €2.29
(Eyelinser om de perfecte ooglook af te maken, vol shimmer en glitter)
C01 - Blue Ray en C02- Prism@tic White
Lipgloss. €1,79.
( Afhankelijk van de lichtinval laat het je lippen stralen in elke kleur van de regenboog)
C01 - Lil@c, C02 - Holoberry en C03 - Prism@tic White
Holografisch nagellak. €1,79.(Voor een mooi holografisch effect op je nagels)
C01 Gagalectric, C02 Lil@c, C03 Blue Ray, C04 Prism@tic White en C05 Holoberry
Holografische body oil. €3,99
( geeft een mooie subtiele glans of shimmer aan je huid, en decolleté.)


Armandje €1,99. 
( om de collectie compleet te maken een schattig armbandje)

 Wat vinden jullie ervan? ik ben heel erg benieuwd naar de Cream-to-powder eyeshadow. En voor 2.29 vind ik het zeker het proberen waard. En die lipglossjes vind ik ook mooi!



 

Geen opmerkingen: